• Haberler
  • Spor
  • Başkan Büyükakın, Gölcükspor'u kutladı

Başkan Büyükakın, Gölcükspor'u kutladı

Beş yıllık aranın ardından yeniden 3.Lige geri dönen Gölcükspor, kentin gündemine otururken Başkan Tahir Büyükakın'da başarısından dolayı Gölcükspor Kulübünü kutladı

Kocaeli futbolunun köklü temsilcilerinden Gölcükspor, yıllar sonra yeniden profesyonel lige dönmenin sevincini yaşadı. Bölgesel Amatör Lig Play-Off finalinde Ankara temsilcisi Keçiören Bağlumspor ile karşı karşıya gelen Kırmızı-Siyahlılar, nefes kesen mücadelede rakibini penaltı atışları sonucunda mağlup ederek adını 3. Lig’e yazdırdı. İzmir’de oynanan kritik final karşılaşması büyük çekişmeye sahne oldu.

Karşılıklı ataklarla geçen mücadelenin normal süresi golsüz eşitlikle tamamlandı. Uzatma dakikalarında iki takım da fileleri havalandırırken skor 1-1’e geldi ve mücadele penaltı atışlarına taşındı. Penaltı vuruşlarında hata yapmayan Gölcükspor, rakibini 5-3 mağlup ederek tarihi bir başarıya imza attı. Son düdüğün ardından futbolcular, teknik heyet ve taraftarlar büyük sevinç yaşadı.

Gölcükspor’un yeniden 3. Lig’e yükselmesi tüm Kocaeli genelinde büyük heyecan yarattı. Kent futbolu adına önemli bir gelişme olarak değerlendirilen başarı sonrası sosyal medyada binlerce kutlama mesajı paylaşıldı. Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, ‘Bölgesel Amatör Lig Play-Off finalinde Bağlumspor’u mağlup ederek 3. Lig’e yükselen Gölcükspor’u yürekten tebrik ediyorum’ ifadesini kullandı.

Kocaeli Zirve Haber Merkezi

Bakmadan Geçme