Bu yol böyle mi kalacak?
Gölcük İhsaniye hastane yolu caddesinden gazetemize fotoğraf ulaştıran okuyucular tepki gösterdi
Konuyla ilgili gazetemize ulaşan okurlarımız şu ifadelerle yetkililere seslendi
Gölcük İhsaniye hastane yolu caddesi fotoğrafı.
Yol üzerinde yağmur suyu birikmeye, daha önce kullanılan beton blok durağın önünde bırakılmış durumda. Toplu ulaşımı kullanan kişilere verilen değer bu mu? Mahalle halkı yeterince toz yutmadı mı? Bu çalışmalar yapılırken kaldırımlara daha az zarar verilemez mi idi?
Bakmadan Geçme