• Haberler
  • Spor
  • Eski Kocaelisporlu futbolcuya 1 yıl hak mahrumiyeti

Eski Kocaelisporlu futbolcuya 1 yıl hak mahrumiyeti

Türk futbolunda gündem yaratan disiplin dosyalarından biri karara bağlandı. Bir dönem Kocaelispor forması da giyen Şenol Yıldırım hakkında verilen 1 yıl hak mahrumiyeti cezası, üst kurul tarafından onandı

Yapılan resmi açıklamada, Şırnak Petrolspor Kulübü futbolcusu Şenol Yıldırım'ın müsabaka sonucunu etkilemeye yönelik eylemde bulunmak suretiyle talimatlara aykırı davrandığının değerlendirildiği belirtildi. TFF’den verilen cezaya göre, ‘Şırnak Petrol Spor Kulübü futbolcusu Şenol Yıldırım’ın müsabaka sonucunu etkilemeye yönelik eylemde bulunmak suretiyle talimatlara aykırı davranış nedeniyle Futbol Disiplin Talimatı’nın 46. maddesi uyarınca 1 yıl hak mahrumiyeti cezası ile cezalandırılmasına dair kararda aleyhe bozma yasağı gözetilerek kararın onanmasına oy çokluğuyla karar verilmiştir’


Futbol kariyerinde farklı kulüplerde görev yapan Şenol Yıldırım, geçmiş yıllarda Kocaelispor forması da giymiş ve Yeşil-Siyahlı camianın yakından tanıdığı isimlerden biri olmuştu. Mücadeleci futboluyla dikkat çeken oyuncu, kariyerinin farklı dönemlerinde alt liglerde önemli takımların formasını terletmişti. Ancak son dönemde adı disiplin soruşturmasıyla gündeme gelen deneyimli futbolcu hakkında verilen karar, futbol kamuoyunda geniş yankı uyandırdı. Şenol Yıldırım dosyasında verilen 1 yıllık hak mahrumiyeti cezasının onanması, özellikle alt liglerde mücadele eden kulüpler ve futbolcular arasında da dikkat çekti.
Zafer Onar

Kocaeli Zirve Haber Merkezi

Bakmadan Geçme