• Haberler
  • Spor
  • Gebzespor'da Emircan Altıntaş takımdan ayrıldı

Gebzespor'da Emircan Altıntaş takımdan ayrıldı

TFF 2. Lig temsilcimiz Gebzespor'da ayrılık rüzgarları devam ediyor. Sezonun ikinci yarısında Mor-Beyazlı ekibin kadrosuna dahil edilen Emircan Altıntaş, veda ettiğini duyurdu

Karşılıklı anlaşma sonucunda sözleşmesi feshedilen tecrübeli futbolcu, yayınladığı mesajda Gebzespor camiasına teşekkür ederken, taraftarlarla kurduğu bağı da özel ifadelerle anlattı. Altıntaş, paylaşımında, “Eskiçarşı hayranı, Gebzespor taraftarı olarak aranızdan ayrılıyorum” sözlerine yer vererek kulüpten yalnızca bir futbolcu olarak değil, aynı zamanda bir taraftar duygusuyla ayrıldığını vurguladı.

Sezonun kritik döneminde kadroya katılan Emircan Altıntaş, kısa sürede takımın bir parçası haline gelirken saha içindeki mücadelesi ve profesyonel yaklaşımıyla teknik heyetin güvenini kazanmıştı. Mor-Beyazlı formayla görev aldığı karşılaşmalarda takımın hedefleri doğrultusunda mücadele eden oyuncu, sezonun tamamlanmasının ardından kulüple yollarını ayırma kararı aldı. Veda mesajında taraftarlara ayrı bir parantez açan Altıntaş, Gebzespor tribünlerinin kendisi üzerinde önemli bir iz bıraktığını ifade etti.


Gebzespor ile yollarını ayıran Emircan Altıntaş’ın kariyerine hangi takımda devam edeceği ise henüz netlik kazanmadı. Transfer döneminin yaklaşmasıyla birlikte deneyimli oyuncunun isminin çeşitli kulüplerle anılması beklenirken, futbolcunun önümüzdeki günlerde geleceğine ilişkin kararını vermesi bekleniyor.Öte yandan Gebzespor yönetiminin de yeni sezon öncesinde kadro planlaması kapsamında bazı oyuncularla yollarını ayırması ve yeni transfer hamleleri yapacağı tahmin ediliyor.
Zafer Onar

Kocaeli Zirve Haber Merkezi

Bakmadan Geçme