Gölcük Belediyespor Türkiye finallerinde
Gölcük Belediyespor, erkek voleybol takımı Düzce'de düzenlenen Gençler Türkiye Şampiyonası yarı final müsabakalarında tarihi bir başarıya imza attı.
Kırmızı-Siyahlı gençle, grubun son karşılaşmasında Karabük Gençlik Spor Kulübü’nü set vermeden 3-0 mağlup ederek grubunu namağlup lider tamamladı ve adını Türkiye finallerine yazdırdı. Turnuva boyunca ortaya koyduğu mücadeleci oyun, takım disiplini ve yüksek temposuyla dikkat çeken Gölcük temsilcisi, rakiplerine karşı üstün bir performans sergiledi, tribünlerden büyük alkış aldı.
Karabük Gençlik Spor Kulübü karşısında baştan sona üstün oynayan temsilcimiz, setlerde rakibine şans tanımadı. Teknik ekibin maç boyunca yaptığı doğru hamleler ve oyuncuların sahadaki yüksek konsantrasyonu galibiyetin anahtarı oldu. Bu önemli başarının ardından gözler şimdi Gaziantep’te düzenlenecek Türkiye Finalleri’ne çevrildi.
Türkiye’nin en güçlü altyapı ekiplerinin mücadele edeceği organizasyonda Gölcük Belediyespor, hem ilçeyi hem de Kocaeli’yi temsil edecek. Kulüp yönetimi ise genç sporcuların elde ettiği başarının uzun yıllardır altyapıya yapılan yatırımların sonucu olduğunu vurguladı. Başarı sonrası açıklamada bulunan Ali Yıldırım Sezer, genç sporcuları ve teknik ekibi kutladı,
Sezer ‘Düzce’de ilçemizi en iyi şekilde temsil eden Gölcük Belediyespor Genç Erkek Voleybol Takımımızı gönülden kutluyorum. Namağlup şekilde Türkiye Finalleri’ne yükselmeleri bizleri son derece gururlandırdı’ dedi. Gölcük Belediyespor’un başarısı, ilçede gençlere yönelik spor yatırımlarının ne kadar önemli olduğunu bir kez daha ortaya koyarken, altyapıdan yetişen sporcuların Türk voleyboluna kazandırılması adına da dikkat çekici bir örnek oldu.
Zafer Onar
Bakmadan Geçme