KOCAELİ Kocaeli Hava Durumu
  • 1134
  • 0

Örcün Köyü’nün sorunlarını dinlediler

Gölcük Belediye Başkanı Ellibeş, AKP Gölcük İlçe Başkanı Yücel ve ilçe heyeti, Örcün Köyü’nü ziyaret ederek vatandaşların sorunlarını dinledi

AKP Gölcük İlçe teşkilatı tarafından hazırlanan köy ziyaretleri programı kapsamında heyet son olarak Örcün Köyü`nü ziyaret etti. Köy muhtarı Fikri Taş ve köy sakinleri tarafından karşılanan belediye başkanı Mehmet Ellibeş, AKP Gölcük İlçe Başkanı Sedat Yücel ve ilçe heyeti, köy camisinin yanındaki kahvede bir toplantı gerçekleştirildi. İlçe başkanı Sedat Yücel, “Hazırlanan program doğrultusunda Gölcük`e bağlı toplam 20 köyümüzü ziyaret ederek, köylerimizdeki sorunları, sıkıntıları halkın istek ve beklentilerine yönelik talepleri dinledik ve bu yönde toplantılar gerçekleştirdik” dedi.

DİNLEMEYE GELDİK
Gölcük Belediye Başkanı Mehmet Ellibeş`in bu toplantılarda sürekli yanlarında olduğunu belirten Yücel, “Başkan, belediyeyi ilgilendiren konularda açıklamalar yaptı, bilgilendirdi. Bu gün Örcün Köyü`müze yaptığımız bu ziyaretlerde de, sizlerin bizlere iletmek istediğiniz sorunları, sıkıntıları halkın istek ve taleplerini dinlemeye geldik.
Bu aktaracağınız bilgiler doğrultusunda Örcün Köyü`müzün sorunlarına çözüm yollarının bulunması amacıyla çalışmalar yapacağız” dedi.
Başkan Mehmet Ellibeş ise “Gölcük Belediyesi olarak elimizdeki imkanlar ölçüsünde köylerimizin sorunlarını çözmeye devam ediyoruz. Bugün burada, bir arada olmamızdaki amaçta zaten budur. Sizler sorunlarınız, sıkıntılarınız varsa, bunları bizlere aktardıktan sonra, bizler de, çözümü konusunda çalışma yaparak cevap vereceğiz” diye  konuştu.

SORUNLARI ANLATTI
Yaşadıkları sıkıntıların anlatan köy muhtarı Fikri Taş, “Özellikle Örcün yolu ile Sultanbaba yolu üzerinde hız kesicilere acilen ihtiyacımız var. Bu bölgede yolların dar olması sebebiyle, aniden yola çıkan çocuklar tehlike yaşıyorlar. Araçlar da burada hızlı geçiş yaptıkları için her an bir kaza olma olasılığı yüksek. Sultanbaba yolu ve yan sokaklarda genel bir temizlik yapılmasını istiyoruz. Köy içi sokaklarda parke taş düzenleme gerektiren alanlarımız var, bunlar için gerekli çalışmaların yapılmasını istiyoruz.
Saraylı-Örcün yolunun bakımın yapılmasını istiyoruz. Örcün Köyü merkezinden kalıcı konutlara giden yol üzerinde eğimin fazla olması nedeniyle yol kenarlarında yoğun yağışlarsa aşırı su birikintileri oluşuyor buralarda araçlar geçtiğinde vatandaşlar mağdur oluyor; bular için bir çalışma yapılmasını istiyoruz” diye konuştu.

OYUN ALANLARI İSTEDİ
Çocuklar için oyun alanlarına ihtiyaç olduğunu vurgulayan muhtar Taş, “Oyun alanlarının uygun alanlara yapılması, çocuklar ve ailelerini oldukça mutlu edecek. Bağ yollarının düzeltilmesini istiyoruz. Buralar yoğun yağışlarda sıkıntı yaşatıyor. Köy içinde bazı künklerin yetersiz kalması nedeniyle kanal sorunları yaşıyoruz, bunların değiştirilip bağlantılarının yapılmasını istiyoruz. Örcün Köyü`ndeki restore edilen konuk evi yanından inen yolun kenarında ıslah çalışması gerekirse, duvar çalışması yapılmasını istiyoruz. Yoğun yağışlarda dere bu bölgeye sıkıntı yaşatıyor. Yapılacak araştırmada dere üstünün yaklaşık 60 metrelik kısmının üstü kapanarak yol olarak da kullanılmasının, bu bölgeyi rahatlatacağına inanıyoruz” dedi.