KOCAELİ Kocaeli Hava Durumu
  • 1729
  • 4

Akar: Büyükşehir, Türkiye'nin en kötü yönetilen belediyesi

CHP Kocaeli Milletvekili Haydar Akar ÇYDD Körfez ziyaretinde yaptığı konuşmada Büyükşehir Belediyesi’nin Türkiye'nin en kötü yönetilen belediyesi olduğunu söyledi
Cumhuriyet Halk Partisi Körfez İlçe Teşkilatı, Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği (ÇYDD) Başkanı Serap Baykurt'u ziyaret etti. Ziyarete CHP Kocaeli Milletvekili Haydar Akar, CHP Körfez İlçe Başkanı Mehmet Miroğlu, CHP Kocaeli İl Gençlik Kolları Başkanı Ozan Aksu, CHP Körfez Gençlik Kolları Başkanı Dilek Özer, CHP Körfez Belediye Meclis üyelerinden Tuman Kayalı ve Engin Cömert katıldı. Kahvaltılı toplantıda konuşma yapan Haydar Akar, “CHP Kocaeli olarak artık yeni isimler üzerinde ve genç arkadaşlarımızla beraber çalışmamız gerekiyor” dedi.

GÖNLÜNÜ KAZANACAĞIZ
CHP olarak artık sokağa çıktıklarını ve kapı kapı dolaşarak halka kendilerini anlatıkklarını belirten Akar ''CHP olarak yeni yapılanmayla yola çıkıyoruz. Ankara'da yaptığımız görüşmeler ve parti politakasından sonra yeni yüzler görmek istiyoruz. Geçmişte yaptığımız belediyecilik anlayışından kurtulup, tekrar halkın gönlünü kazanan bir yapıya geçiyoruz. Sosyal demokrat olarak partimizde birden fazla aday çıkacak. En iyisini seçip halkla kucaklaşacağız. 2014 seçimlerinde İzmit bizim olacak. Belediyecilik nasıl yapılır herkese göstereceğiz” diye konuştu.

SAVAŞA SON VERMELİYİZ
Haydar Akar, “Büyükşehir Belediyesi, Türkiye'nin en kötü yönetilen belediyesi, ciddi anlamda borçları var. Geçmişte yaptığımız hizmetlerle ayakta durmaya çalışıyorlar. Bakın AKP milletvekillerine, hiçbiri Kocaeli'yi bilmiyor. Sorsanız tren yolunun nereye yapıldığını bilmezler. Halkın içine çıkmıyorlar, artık gelen tepkilerin onlar da farkındalar. CHP olarak vatandaşımızın sorunlarını yerinde dinleyip kendimizi en iyi şekilde anlatıyoruz. Teşkilat olarak bazı yerlerde kendimizi de sorgulamalıyız. Hep kendimizi eleştirmekten AKP'yi eleştiremiyoruz. Artık içimizdeki savaşa son vermeliyiz'' dedi.