• Haberler
  • Spor
  • Kağıtsporlu karatecilerden Uşak'ta büyük başarı

Kağıtsporlu karatecilerden Uşak'ta büyük başarı

Spor Toto Türkiye Karate Ümit, Genç, U-21 Premier Ligi kapsamında hafta sonunda Uşak'ta düzenlenen şampiyonada Kağıtsporlu karateciler madalyaları topladı

Türkiye’nin dört bir yanından gelen sporcuların kıyasıya mücadelesine sahne oldu. Ümit, genç ve U-21 kategorilerinde gerçekleştirilen organizasyonda Kağıtspor sporcuları elde ettikleri derecelerle büyük gurur yaşattı. Müsabakalarda tatamiye çıkan Kağıtsporlu karateciler, gösterdikleri üstün performans ve mücadeleci ruhlarıyla dikkat çekti. Zorlu rakiplerle karşılaşan sporcular, hem teknik hem de taktik anlamda başarılı maçlar çıkararak önemli dereceler elde etti.

Şampiyonada 66 kiloda mücadele eden Gülen Irmak Öztürk rakiplerini geride bırakarak altın madalyanın sahibi oldu. Aynı kiloda mücadele eden Şüheda Zeynep Çalışkan da üstün performansıyla şampiyonluğa ulaşarak kürsünün zirvesinde yer aldı. 61 kiloda mücadele eden E. Hümeyra Erarslan üçüncülük elde ederek bronz madalya kazandı. 60 kiloda Emirhan Güngör ve 53 kiloda Emine Bayrak başarılı performanslarıyla bronz madalyaya uzandı.

Turnuva sonrası kulüp yetkilileri ve antrenörler, sporcuların gösterdiği azim ve disiplinin elde edilen başarılarda büyük rol oynadığını ifade etti. Açıklamada, “Tatamiye çıkan, mücadeleden vazgeçmeyen ve emeklerinin karşılığını almak için ter döken tüm sporcularımızı ve antrenörlerimizi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz” denildi.

Zafer Onar

Kocaeli Zirve Haber Merkezi

Bakmadan Geçme