Kağıtsporlu Semih Gümüş'ten madalya gururu
Geçen hafta Sırbistan Belgrad'da düzenlenen 63.Belgrad Winner Uluslararası Boks Turnuvası'nda mücadele eden Semih Gümüş, 55 kiloda bronz madalya kazanarak gurur yaşattı.
Kağıtsporlu boksör Semih Gümüş, uluslararası arenada önemli bir başarıya imza attı. Dünyanın farklı ülkelerinden çok sayıda sporcunun katıldığı prestijli organizasyonda ringe çıkan Semih Gümüş, ortaya koyduğu performansla dikkat çekti. Zorlu rakiplerle karşılaşan genç sporcu, turnuvayı üçüncü sırada tamamlayarak önemli bir uluslararası derece elde etti. Türk boksunun gelişimine önemli katkılar sunan Kocaeli Büyükşehir Belediye Kağıtspor, altyapısından yetişen sporcularla ulusal ve uluslararası organizasyonlarda adından söz ettirmeye devam ediyor.
Semih Gümüş’ün Belgrad’daki başarısı da kulüp camiasında büyük sevinçle karşılandı. Kulüp yetkilileri ve spor camiası, milli formayla ülkeyi temsil eden sporcunun elde ettiği derecenin hem Kocaeli hem de Türk boksu adına önemli bir kazanım olduğunu ifade etti. Turnuva sonrası yapılan açıklamada sporcular ve antrenörler tebrik edilerek şu ifadelere yer verildi; Ülkemizi en iyi şekilde temsil eden sporcularımızı ve antrenörlerimizi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz’ denildi.
Bakmadan Geçme