Kocaeli Zirve
Kaç para ulen bir dolar?
Kaç para ulen bir dolar?
Bigman Çakman
Bigman Çakman

Bigman Çakman

bigmancakman@kocaelizirve.com

10 Ağustos 2018 Cuma - 10:52

Yazarın Tüm Yazıları

Kaç para ulen bir dolar?

İbrahim Tatlises’in meşhur repliğini herkes bilir…

Hani çocuğuna flüt alamamıştı da kahve köşesinde isyan ederek “Kaç para ulen bi flüt?” demişti.

Yazıma başladığımda 1 Dolar, 5.45TL’ydi.

Akşam Mehmet kardeşim aradı, gel bir çay içelim hava alırsın bunalmışsındır ofiste dedi.

Dolayısıyla ben de yazımı yarım bıraktım ve çıktım.

Çayımızı kahvemizi içtik geç olunca da evlere dağıldık.

Biraz da yorgundum çok oturmadım hemen yattım uyudum.

Sabah kalktım işe geldim şu yazıyı bir tamamlayayım dedim kendi kendime.

Daha ofisin kapısından içeri girer girmez çocuklar “Abi Dolar’dan haberin var mı?” dedi.

“Kaç lira oldu” dedim…

“1 Dolar, 6 TL oldu” dediler.

Oturdum yazımı sil baştan tekrar yazmaya başladım.

Tabi yazımı yazarken Dolar yerinde bir türlü rahat durmuyor.

Bir ara Dolar 6.20TL’yi gördü.

O yüzden yazımı çok kısa tutmaya karar verdim…

Çünkü korkuyorum;

Maazallah ben yazıyı tamamlayana kadar Dolar 7 TL olabilir…

11743 defa okundu.

YAZARIN DİĞER YAZILARI

Yazarın Tüm Yazıları

KÖŞE YAZARLARI

ANKET

SON YORUMLAR

Yazan: Yasin

Yorum: Hergün Maşukiyede Yuvacıkta yürüyüş adı altında yalamalarına ve yandaşlarına en az 50 otobüsle verdiği ziyafetleri Kocaeli Bş Bld. sine kesilen faturaları unutmadık

Murat Çakmak’a tahliye!

Yazan: Sercan devrim

Yorum: Adalet yerini buldu.

Yazan: Uğur

Yorum: Çok güzel anlattın allah senden razı olsun bunlara hakkım zehir olsun

Yazan: Cem

Yorum: Normalde 100bin tl lik araca binemeyen insanlar rutbe alinca sifir jipten asagi inmiyor. Yazik hizmete sifir jip ile gitmeye gerek yok. Su yollar metro olsun artik.

Engin Koyun’dan ne demek istedi?

Yazan: körfezspor

Yorum: sanki kendisi tesadüfen ilçe başkanı olmadı.eğitim yok bir şey yok.

Yazan: Erhan

Yorum: Eline ağzına yüreğine sağlık. Derdimize tercüman olmuşum.

Yazan: Etem

Yorum: Ağzına sağlık kardeşim az bile yazmışsın. Kibrinden gözü kör külahı sağır olanlar bunu duymayacaktır.

Körfezli genç yoğun bakımda

Yazan: Ulaş Mintemur

Yorum: Merhaba bu haberde isim karışıklığı var bu Ömer o Ömer değil kusura bakmayın lütfen düzel tirmisiniz görünce şok olduk

Engin Koyun’dan ne demek istedi?

Yazan: Körfezli

Yorum: Bu mesajla ne demek istiyorsun sende tesadüfen bu makama gelirsen millet ne der düşündün mü Sakın yanlışlık yapıp Bld.Bşk Aday adayı olma AKP Körfez de biter

Karaosmanoğlu; Muhalefet adına üzülüyorum

Yazan: Emre Celik

Yorum: Ya bu adam zamanında bizim öğrtmenimizdi. Yüzüne bakınca içiniz ferahlardı.Cidden nur yüzlü bir adamdı. Şimdi şu resmine bakıyorum. İnsanın yaptıkları hakikaten yüzüne yansıyormuş. Alakası kalmamış.

KENT REHBERİ