Bugün kısa yazmak istiyorum uzun yazarsam iş başka yerlere gidecek o yüzden kendimi tutmak istiyorum.
Bu takım 8 haftadır 3 puan alamıyor adeta galibiyeti unuttuk.
İşte Süper denen ligin durumu böyle, ben gerçi her zaman söylerim ilk yarıda ne alırsan kardır.
Biz ilk yarıda aldığımız puanların ekmeğini yiyoruz.
Düşünün birde ilk 7 haftada galip gelemedik ve iki beraberlik aldık, 2 puanla geçirdik 7 haftayı.
Taraftara valla helal olsun 7 haftada hocamıza saygı gösterildi ve sabır edildi.
Yoksa ilk 3-4 haftada birçok takımda hocalar gitti.
Ne olduysa 8.haftadan itibaren oldu.
Kötü bir Eyüpspor maçı ve alınan galibiyet arkasından gelen puanlar.
Devre arasında 1 tane futbolcu aldık diğerleri en az 3-4 futbolcu aldı ama yine de Kocaelispor işi götürdü.
Süper denen ligde daha önceki yıllarda ligde kalma barajı 37-38 oldu bu sezon 32 olacak.
Neyse Kocaelispor günahıyla sevabıyla ligde kaldı bu sezon renk getirdik lige Türkiye’de çok konuşulduk.
Şampiyon olan Galatasaray’dan 4 puan aldık güzel işler yaptık.
Ama son 8 haftada 3 puan alamadık bunun nedenleri var elbette ama mazeret değil tabiki.
Futbolcu çıkacak oynayacak arkadaş kusura bakma.
Küme düşen Karagümrükspor’u bile yenemedik pozisyonumuz bile yok.
Futbolcular zaten dedik ya tatile çıkmış diye.
Hepsi ayrı telden çalıyor, yabancı futbolcu zaten tınlamaz parasını almadı mı oynamaz hemen arıza çıkarır.
Sezon başından beri Petkoviç krizi vardı, neymiş sakatmış tabi o bahane nerde sakatlandı idmanda!!!
Bakın geçen hafta Kasımpaşaspor maçı öncesinde Smolcic krizi yaşandı değil mi?
Sakatım ağrılarım var dedi maça çıkmadı.
Üç gün sonra idmanda maşallahı vardı, cumartesi günü de ilk 11’de maça başladı.
Güzel sakatlıkmış hemen iyileşen türden maşallah!!!
Bizim sağlık ekibini alkışlıyorum helal olsun, adamı 4-5 günde ayağa kaldırdı hazır hale getirdi!!!
Yersen lokantası ne güzel değil mi?
Ama yönetim kurulu da bu işlere bulaşmıyor güllük gülistanlık her şey sanki.
Çıkın açıklama yapın yok olmaz sanki amatör takım burası.
Neyse şimdilik bu kadar yeter hafta içi buluşmak dileğiyle.
Hadi kalın sağlıcakla…