Kocaelispor düşmanlarına ve içimizdeki İrlandalılara inat takım kümede kaldı.
Sezon başında bu takım paraşütsüz düşer, geldiği gibi gider diyen İrlandalılar kına var ofiste gelin verelim de yakın!!!
Kocaelispor kadar taş düşsün kafanıza hainler, çekemiyorsunuz tabi gidin başka şehirde yaşayın o zaman İrlandalılar sizi.
Zaten size büyük gelir Kocaelispor, hadi gidin başka yerde oynayın.
Bizi bize bırakın siz İstanbul takımlarıyla takılın…
Böylesi bir girişten sonra Antalyaspor maçında oynanan futbola bakın, hani Kocaelispor komşu Antalyaspor’a yatacaktı ne oldu?
Gençlerbirliği takımına bakın maşallah ne güzel futbol oynadı öyle deplasmanda 3-0’lık galibiyet.
Kasımpaşaspor’a bakın hele şampiyon takımı yendi hem de 1-0 vay be.
Eyüpspor küme düşmeye aday nasıl bir futbol tebrikler!!!
Konu biz değiliz burada yanlış anlamayın bize sallayanlara söylüyorum çıktı Kocaelispor DELİKANLI gibi futbol oynadı.
Kardeşliğe dostluğa gölge düşmedi, Antalyaspor kendi cezasını kendi kesti ayrı dava.
Kendi içlerinde çözerler 11 yıl sonra küme düştüler, küme düşmek dünyanın sonu da değil geçmiş olsun diyelim.
Kocaelispor 9 haftadır 3 puan alamıyor ama 37 puanla ligi bitiriyor ve ligde kalıyor.
Şu ligin kalitesizliğine bakın 32 puan alan takım küme düştü.
Yıllarca 37-38 puan alan takım küme düşerken 32 puandaki takım düşüyor.
Türk futbolunun geriye gittiğinin açık seçik resmidir bu kadar net.
Sonra Türk futbolu diye konuşuyoruz hikayeden.
Milli takım bile 24 yıl sonra Dünya Kupasına gidecek buna seviniyoruz vah benim ülkem vah.
İstanbul takımları ve Anadolu takımları aynı ligde değil ayrı liglerde oynamalı yıllardır söylüyorum.
Denge, adalet, takım kollama, bütçe, hakemler bunlarla nasıl baş edecek takımlar bırakın bu işleri kim güçlüyse işini götürüyor.
Kocaelispor deplasmanda Antalyaspor ile nasıl oynadı as kadroyla diğer takımlar ne yaptı rotasyon vay be temiz lige bak.
Kocaelispor bu ligi günahıyla sevabıyla bitirdi.
Şimdi kongre süreci var sonra yeni sezon için düğmeye basılacak.
Bakalım neler olacak bekleyip görelim.
Mevcut başkan Recep Durul kimse aday olmadığı için yeniden aday deniliyor ama resmiyette açıklama yapmadı.
Herhalde yapmayacak ve direkt olarak kongreye gelecek.
Başkanın basına tepkisi veya basınla alıp veremediği var galiba.
Dedik ki basın toplantısı yapın 15 günde veya ayda bir, çıkın şeffaf olun ama siz sustukça ortalık toz duman oldu bilgi kirliliği oldu.
Dinleyen kim, kendi içlerinde bile toplanmıyorlar, 6 ayda bir işte anca.
Kendisine yakın olanlara başkan veriyor zaten her şeyi ne güzel dünya…
Burada Recep başkanın hakkını da verelim geçen sezon takım onun başkanlığında Süper Lige çıktı.
Haftaya kongre var ama aday yok, lafa geldimi herkes Recep Durul’a sallıyor Recep Durul’u beğenmiyor çıkın aday olun.
Yok mu 2.5 milyonluk bu kentte başkan olacak insan?
Soruyorum yahu, yok ki Recep Durul yine başkan olacak.
Bu kent işte böyle ne yapalım, bu kent dedikoduyu çok sever arkanı dönme hemen başlarlar.
Bu arada Tahir Başkanın hakkını da vermek lazım, gerçi her zaman veriyoruz ama bir kez daha ben bir Kocaelisporlu olarak teşekkür ediyorum.
Bu Kocaelispor seninle güzel başkanım emeklerine sağlık desteğin büyük teşekkürler.
Hadi kalın sağlıcakla…